joi, 10 noiembrie 2011

Somon la cuptor cu masline si lamaie


Mi s-a facut de curand pofta de somon la cuptor si cum am si gasit o oferta la carrefour am profitat. E o reteta pe care o fac de mult timp, descoperita la Jamie Oliver pe site, este foarte usoara - o prepara si sotul meu si nu e vreun 'chef' :)



Aici aveti reteta, e foarte, foarte gustoasa!!!
Eu n-am avut o ata mai groasa, de obicei leg pestele dar de data a asta a iesit si fara.
Va pun pozele inainte si dupa cuptor :)




Nu ii mai trebuie musai o garnitura, eu i-am facut ceva rapid, aveam un dovlecel uitat prin frigider pe care l-am taiat felii subtiri si le-am calit. Am combinat apoi deovlecelul cu cus-cus aromatizat cu un pic de ulei de masline si 'herbes de provence'.


Incercati neaparat, e prea bun! Pofta mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu